Unity

Unity_news

Nareszcie doczekaliśmy się wydania Unity 5.4, które można pobrać stąd, a o to najważniejsze zmiany:

  • Grafika i renderowanie – poprawa wydajności:
    • lepszy wielowątkowy rendering
    • mniej draw calls w Instancing GPU – dostępne dla Windows, OSX, Linux, PlayStation 4 oraz Xbox One
    • i wiele więcej
  • Dla artystów:
    • dzięki nowemu kontrolerowi rozmiaru, modułowi trigger-ów i lepszego oświetlenia  Light Probe Proxy Volumes (LPPV)cząstki są bardziej konfigurowalne
    • wsparcie In-engine dla motion vector rendering
  • Ulepszone VR,
  • IL2CPP dla androida jest oficjalnie opsługiwane
  • Ustawienia Coud Build są dostępne teraz w edytorze
  • Performance Reporting jest teraz w pełni zintegrowany z edytorem
  • In-App Purchasing obsługuje traz Amazon Appstore
  • Wsparcie dla Web Player i PS3 Build warz z iOS6 (obecnie wspierane jest iOS 7.x i nowszy) zostało wycofane

Więcej szczegółów możecie znaleźć tutaj: http://blogs.unity3d.com/2016/07/28/unity-5-4-is-out-heres-whats-in-it/