
Nareszcie doczekaliśmy się wydania Unity 5.4, które można pobrać stąd, a o to najważniejsze zmiany:
- Grafika i renderowanie – poprawa wydajności:
- lepszy wielowątkowy rendering
- mniej draw calls w Instancing GPU – dostępne dla Windows, OSX, Linux, PlayStation 4 oraz Xbox One
- i wiele więcej
- Dla artystów:
- dzięki nowemu kontrolerowi rozmiaru, modułowi trigger-ów i lepszego oświetlenia Light Probe Proxy Volumes (LPPV)cząstki są bardziej konfigurowalne
- wsparcie In-engine dla motion vector rendering
- Ulepszone VR,
- IL2CPP dla androida jest oficjalnie opsługiwane
- Ustawienia Coud Build są dostępne teraz w edytorze
- Performance Reporting jest teraz w pełni zintegrowany z edytorem
- In-App Purchasing obsługuje traz Amazon Appstore
- Wsparcie dla Web Player i PS3 Build warz z iOS6 (obecnie wspierane jest iOS 7.x i nowszy) zostało wycofane
Więcej szczegółów możecie znaleźć tutaj: http://blogs.unity3d.com/2016/07/28/unity-5-4-is-out-heres-whats-in-it/